Πριν λίγο καιρό στην χώρα μας έλαβε χώρα ένα
γεγονός για το οποίο έγινε μεγάλος ντόρος, το Gay Parade. Με μεγάλη χαρά
ο "αξιότιμος" δήμαρχος Καμίνης χρηματοδότησε (όπως το υπουργείο
Παιδείας και η Αμερικανική Πρεσβεία) μια εκδήλωση μίσους.
Και γιατί μίσους θα μπορούσε κανείς να αναρωτηθεί. Επειδή προσπαθούν εδώ και πολύ καιρό να μας επιβάλλουν συνήθειες οι οποίες είναι ανώμαλες και να μας καταστρέψουν ως ανθρώπους και προσωπικότητες κάτι το οποίο δείχνει μίσος προς τους φυσιολογικούς ανθρώπους. Ομοφυλόφιλοι, λεσβίες, και δήθεν "ανθρωπιστές" βγάλανε λόγους, χορέψανε και μεθοκόπησαν (αφού εκτός από το θέαμα προσφερόταν και άφθονο αλκοόλ). Αυτό το πράγμα δεν είναι ελευθερία ή δημοκρατία είναι ‘’ΑΝΩΜΑΛΙΑ’’. Ο καθένας έχει το δικαίωμα μέσα στο σπίτι του να κάνει ότι θέλει αλλά δεν είναι απαραίτητο για να νιώσει κανείς ελεύθερος με το να μας επιδεικνύει πράγματα που θα έπρεπε να ντρέπεται και όχι να υπερηφανεύεται.
Ας δούμε σε αυτό το σημείο πως οι σεβαστοί αρχαίοι υμών πρόγονοι οι οποίοι πρώτοι μίλησαν για δημοκρατία αντιμετώπιζαν τους ομοφυλόφιλους. Πρώτον στην αρχαιότητα υπήρχε η λέξη Κίναιδος:( αυτός που κινεί την αιδώ )σημασία : (ο παρά φύσιν συνουσιαζόμενος) . Αιδώς: (περιγράφεται ως το συναίσθημα που υπάρχει στον κάθε έναν ξεχωριστά όταν καταλαβαίνει ότι κάποιες ενέργειες πρόκειται να δημιουργήσουν πρόβλημα στην ευταξία του). Δεύτερον ο Πλάτων αναγράφει:"Είναι λοιπόν κατανοητό ότι η φύσις ωθεί τα θηλυκά να είναι σε επαφή με τα αρσενικά από την γέννηση τους και η ηδονή σε αυτά είναι φανερό ότι έχει δοθεί σύμφωνα με την φύσιν, ενώ των αρσενικών με τα αρσενικά και θηλυκών με τα θηλυκά παρά φύσιν παρακάτω αναφέρει "Καλύτερα την μεταξύ ανδρών επαφή να την απαγορεύσουμε εντελώς" (Νόμοι). Ο Αριστοφάνης στο έργο Νεφέλες αναφέρει συνεχώς υποτιμητικά την λέξη "εὐρύπρωκτος" (Νεφέλες).
Στους νόμους που ίσχυαν στην αρχαία Αθήνα αναφέρεται ότι αν κάποιος Αθηναίος πολίτης συνάψει ερωτική σχέση με άλλον έχανε τα πολιτικά του δικαιώματα και αν δεν υπάκουε στον νόμο καταδικαζόταν σε Θάνατο(Σόλων, Νόμοι). Οι παραπάνω παραπομπές είναι αφιερωμένες εξαιρετικά σε κάποιους τιποτένιους, αδαείς, έκφυλους οι οποίοι βάζουν στο στόμα τους, τους άξιους προγόνους μας για να δικαιολογήσουν τα αίσχη τους λέγοντας και υποστηρίζοντας φανατικά ότι αυτό ήταν συνηθισμένο στην αρχαιότητα. Πέρα όμως από τα παραπάνω οι δικαστές και οι εισαγγελείς αυτής της χώρας τι έκαναν δεν κατέκριναν ούτε ζήτησαν τον λόγο από τους υπεύθυνους για αυτό το τσίρκο. Σύμφωνα με το άρθρο σχετικά με την δημόσια αιδώ άρθρο 353 εδάφιο α του ποινικού κώδικα όποιος επιχειρεί δημοσίως ακόλαστη πράξη με την οποία προκαλεί σκάνδαλο τιμωρείται με φυλάκιση έως δύο ετών.
Επομένως για να υπάρχει τετελεσμένο έγκλημα πρώτον πρέπει να υπάρχει ακόλαστη πράξη, δεύτερον αυτή να επιχειρείται δημοσίως και τρίτον αυτή η πράξη να προκαλέσει σκάνδαλο. Ίσως και ο ίδιος ο νόμος έχει κάποια αοριστία αλλά ας αναρωτηθούμε τι πιο σκανδαλώδες μπορεί να υπάρξει από το μικρά παιδιά, νέοι άνθρωποι, ενήλικες και γέροι να βλέπουν δύο άτομα του ίδιου φύλου να φιλιούνται στο στόμα;; Δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογούμε ούτε να ασχολούμαστε άλλο με αυτό το θέμα για να δικαιολογήσουμε τα αυτονόητα. Η φύση που πράττει πάντα άριστα έχει δώσει την απάντηση σε αυτές τις άθλιες υπάρξεις. Ας τους αφήσουμε να κοροϊδεύουν τον εαυτό τους. Εμάς όμως τους φυσιολογικούς ανθρώπους και έχοντες Ελληνική ψυχή κανένας δημαρχίσκος ούτε άλλος φορέας μπορεί να μας παρουσιάσει το gay parade σαν κίνηση ανθρωπισμού και ελευθερίας ενώ στρέφεται ενάντια στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Ας συνεχίσουμε άκαμπτοι τον αγώνα μας υπέρ του φυσιολογικού και αυτονόητου.
"Μαύρη Αμαζόνα"
Και γιατί μίσους θα μπορούσε κανείς να αναρωτηθεί. Επειδή προσπαθούν εδώ και πολύ καιρό να μας επιβάλλουν συνήθειες οι οποίες είναι ανώμαλες και να μας καταστρέψουν ως ανθρώπους και προσωπικότητες κάτι το οποίο δείχνει μίσος προς τους φυσιολογικούς ανθρώπους. Ομοφυλόφιλοι, λεσβίες, και δήθεν "ανθρωπιστές" βγάλανε λόγους, χορέψανε και μεθοκόπησαν (αφού εκτός από το θέαμα προσφερόταν και άφθονο αλκοόλ). Αυτό το πράγμα δεν είναι ελευθερία ή δημοκρατία είναι ‘’ΑΝΩΜΑΛΙΑ’’. Ο καθένας έχει το δικαίωμα μέσα στο σπίτι του να κάνει ότι θέλει αλλά δεν είναι απαραίτητο για να νιώσει κανείς ελεύθερος με το να μας επιδεικνύει πράγματα που θα έπρεπε να ντρέπεται και όχι να υπερηφανεύεται.
Ας δούμε σε αυτό το σημείο πως οι σεβαστοί αρχαίοι υμών πρόγονοι οι οποίοι πρώτοι μίλησαν για δημοκρατία αντιμετώπιζαν τους ομοφυλόφιλους. Πρώτον στην αρχαιότητα υπήρχε η λέξη Κίναιδος:( αυτός που κινεί την αιδώ )σημασία : (ο παρά φύσιν συνουσιαζόμενος) . Αιδώς: (περιγράφεται ως το συναίσθημα που υπάρχει στον κάθε έναν ξεχωριστά όταν καταλαβαίνει ότι κάποιες ενέργειες πρόκειται να δημιουργήσουν πρόβλημα στην ευταξία του). Δεύτερον ο Πλάτων αναγράφει:"Είναι λοιπόν κατανοητό ότι η φύσις ωθεί τα θηλυκά να είναι σε επαφή με τα αρσενικά από την γέννηση τους και η ηδονή σε αυτά είναι φανερό ότι έχει δοθεί σύμφωνα με την φύσιν, ενώ των αρσενικών με τα αρσενικά και θηλυκών με τα θηλυκά παρά φύσιν παρακάτω αναφέρει "Καλύτερα την μεταξύ ανδρών επαφή να την απαγορεύσουμε εντελώς" (Νόμοι). Ο Αριστοφάνης στο έργο Νεφέλες αναφέρει συνεχώς υποτιμητικά την λέξη "εὐρύπρωκτος" (Νεφέλες).
Στους νόμους που ίσχυαν στην αρχαία Αθήνα αναφέρεται ότι αν κάποιος Αθηναίος πολίτης συνάψει ερωτική σχέση με άλλον έχανε τα πολιτικά του δικαιώματα και αν δεν υπάκουε στον νόμο καταδικαζόταν σε Θάνατο(Σόλων, Νόμοι). Οι παραπάνω παραπομπές είναι αφιερωμένες εξαιρετικά σε κάποιους τιποτένιους, αδαείς, έκφυλους οι οποίοι βάζουν στο στόμα τους, τους άξιους προγόνους μας για να δικαιολογήσουν τα αίσχη τους λέγοντας και υποστηρίζοντας φανατικά ότι αυτό ήταν συνηθισμένο στην αρχαιότητα. Πέρα όμως από τα παραπάνω οι δικαστές και οι εισαγγελείς αυτής της χώρας τι έκαναν δεν κατέκριναν ούτε ζήτησαν τον λόγο από τους υπεύθυνους για αυτό το τσίρκο. Σύμφωνα με το άρθρο σχετικά με την δημόσια αιδώ άρθρο 353 εδάφιο α του ποινικού κώδικα όποιος επιχειρεί δημοσίως ακόλαστη πράξη με την οποία προκαλεί σκάνδαλο τιμωρείται με φυλάκιση έως δύο ετών.
Επομένως για να υπάρχει τετελεσμένο έγκλημα πρώτον πρέπει να υπάρχει ακόλαστη πράξη, δεύτερον αυτή να επιχειρείται δημοσίως και τρίτον αυτή η πράξη να προκαλέσει σκάνδαλο. Ίσως και ο ίδιος ο νόμος έχει κάποια αοριστία αλλά ας αναρωτηθούμε τι πιο σκανδαλώδες μπορεί να υπάρξει από το μικρά παιδιά, νέοι άνθρωποι, ενήλικες και γέροι να βλέπουν δύο άτομα του ίδιου φύλου να φιλιούνται στο στόμα;; Δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογούμε ούτε να ασχολούμαστε άλλο με αυτό το θέμα για να δικαιολογήσουμε τα αυτονόητα. Η φύση που πράττει πάντα άριστα έχει δώσει την απάντηση σε αυτές τις άθλιες υπάρξεις. Ας τους αφήσουμε να κοροϊδεύουν τον εαυτό τους. Εμάς όμως τους φυσιολογικούς ανθρώπους και έχοντες Ελληνική ψυχή κανένας δημαρχίσκος ούτε άλλος φορέας μπορεί να μας παρουσιάσει το gay parade σαν κίνηση ανθρωπισμού και ελευθερίας ενώ στρέφεται ενάντια στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Ας συνεχίσουμε άκαμπτοι τον αγώνα μας υπέρ του φυσιολογικού και αυτονόητου.
"Μαύρη Αμαζόνα"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου