Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί εδώ και περίπου έναν χρόνο βλέπουμε κάθε τρεις
και λίγο την οικογένεια Κλικλίκου στις τηλεοράσεις μας; ...
Δεν σας έκανε εντύπωση που τα συνεργαζόμενα κανάλια παρά την κρίση συνέχισαν να πληρώνουν διαφημιστικό χρόνο και παραγωγή για τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, κάτι που θα μπορούσαν να κάνουν και μέσω των ενημερωτικών εκπομπών τους;
Ε λοιπόν, η οικογένεια Κλικλίκου είχε κάποιο ρόλο να επιτελέσει...
Αν δεν ενημερώνεστε από την ιδιωτική τηλεόραση, θα έχετε ακούσει ότι το κλείσιμο της ΕΡΤ είχε αποτέλεσμα η δημόσια ραδιοτηλεόραση να μην μπορέσει να λαβει μέρος στη δημόσια διαβούλευση για την ανάθεση των εθνικών ψηφιακών συχνοτήτων.
Στο κείμενο της ΕΕΤΤ που αποτελεί το βασικό κείμενο της δημόσιας διαβούλευσης, η οικογένεια Κλικλίκου έχει το δικό της ρόλο να παίξει: Στη σελίδα 71 διαβάζουμε την παράγραφο 10.3 με τα «Κριτήρια Επιλογής και Καταβολή Τιμήματος» στα οποία αναφέρεται ότι οι υποψήφιοι θα πρέπει να πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Οι δύο πρώτες προϋποθέσεις είναι απόλυτα λογικές και τις βρίσκουμε σε όλα τα αντίστοιχα κείμενα: Η ΕΕΤΤ θέτει ως όρο οι υποψήφιες εταιρίες να έχουν
α) την οικονομική ικανότητα
και
β) την τεχνική ικανότητα προκειμένου να θεωρηθούν έγκυρες.
Πέραν όμως αυτών των δύο λογικών όρων, ως προϋπόθεση διαβάζουμε και μια τρίτη που αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία. Ως τρίτο κριτήριο επιλογής θέτουν την «ικανότητα διαχείρισης της διαδικασίας μετάβασης και δυνατότητα ενημέρωσης του κοινού». Αυτό το φωτογραφικό κριτήριο εξηγεί την επιμονή της DIGEA στην προβολή των διαφημίσεων της οικογένειας Κλικλίκου, αφού έτσι γίνεται η μοναδική που μπορεί να αποδείξει έμπρακτα ότι «έχει τη δυνατότητα ενημέρωσης του κοινού».
Φαίνεται ότι όταν συγγράφηκε το βασικό κείμενο της διαβούλευσης δεν είχε πέσει ακόμα στο τραπέζι η ρηξικέλευτη ιδέα του κλεισίματος του ουσιαστικά μοναδικού αντιπάλου της DIGEA, δηλαδή της ΕΡΤ.
Απευθυνόμενοι ως The Press Project σε αρμόδιους με γνώση της κατάστασης, μας επιβεβαιώθηκε πως το τρίτο κριτήριο ουσιαστικά λέει ότι όποιος διαφήμισε «τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή» (λέγε με DΙGEA) έχει σαφώς περισσότερες πιθανότητες να κριθεί ανάδοχος των εθνικών ψηφιακών συχνοτήτων.
Πηγή: RAMNOUSIA
Parapona-Rodou
Δεν σας έκανε εντύπωση που τα συνεργαζόμενα κανάλια παρά την κρίση συνέχισαν να πληρώνουν διαφημιστικό χρόνο και παραγωγή για τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, κάτι που θα μπορούσαν να κάνουν και μέσω των ενημερωτικών εκπομπών τους;
Ε λοιπόν, η οικογένεια Κλικλίκου είχε κάποιο ρόλο να επιτελέσει...
Αν δεν ενημερώνεστε από την ιδιωτική τηλεόραση, θα έχετε ακούσει ότι το κλείσιμο της ΕΡΤ είχε αποτέλεσμα η δημόσια ραδιοτηλεόραση να μην μπορέσει να λαβει μέρος στη δημόσια διαβούλευση για την ανάθεση των εθνικών ψηφιακών συχνοτήτων.
Στο κείμενο της ΕΕΤΤ που αποτελεί το βασικό κείμενο της δημόσιας διαβούλευσης, η οικογένεια Κλικλίκου έχει το δικό της ρόλο να παίξει: Στη σελίδα 71 διαβάζουμε την παράγραφο 10.3 με τα «Κριτήρια Επιλογής και Καταβολή Τιμήματος» στα οποία αναφέρεται ότι οι υποψήφιοι θα πρέπει να πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Οι δύο πρώτες προϋποθέσεις είναι απόλυτα λογικές και τις βρίσκουμε σε όλα τα αντίστοιχα κείμενα: Η ΕΕΤΤ θέτει ως όρο οι υποψήφιες εταιρίες να έχουν
α) την οικονομική ικανότητα
και
β) την τεχνική ικανότητα προκειμένου να θεωρηθούν έγκυρες.
Πέραν όμως αυτών των δύο λογικών όρων, ως προϋπόθεση διαβάζουμε και μια τρίτη που αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία. Ως τρίτο κριτήριο επιλογής θέτουν την «ικανότητα διαχείρισης της διαδικασίας μετάβασης και δυνατότητα ενημέρωσης του κοινού». Αυτό το φωτογραφικό κριτήριο εξηγεί την επιμονή της DIGEA στην προβολή των διαφημίσεων της οικογένειας Κλικλίκου, αφού έτσι γίνεται η μοναδική που μπορεί να αποδείξει έμπρακτα ότι «έχει τη δυνατότητα ενημέρωσης του κοινού».
Φαίνεται ότι όταν συγγράφηκε το βασικό κείμενο της διαβούλευσης δεν είχε πέσει ακόμα στο τραπέζι η ρηξικέλευτη ιδέα του κλεισίματος του ουσιαστικά μοναδικού αντιπάλου της DIGEA, δηλαδή της ΕΡΤ.
Απευθυνόμενοι ως The Press Project σε αρμόδιους με γνώση της κατάστασης, μας επιβεβαιώθηκε πως το τρίτο κριτήριο ουσιαστικά λέει ότι όποιος διαφήμισε «τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή» (λέγε με DΙGEA) έχει σαφώς περισσότερες πιθανότητες να κριθεί ανάδοχος των εθνικών ψηφιακών συχνοτήτων.
Πηγή: RAMNOUSIA
Parapona-Rodou
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου