Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Η Υπέρμαχος Στρατηγός - Ξεκίνησε ο Δεκαπενταύγουστος. Καλή Δύναμη σε όλους!


Yπάρχουν αναρίθμητες μαρτυρίες για εμφανίσεις της Παναγίας μας  σε στρατιώτες μας,  στο Μέτωπο το 1940.  Ένας από αυτούς ήταν και ο ευλαβέστατος Ανθυπασπιστής τότε, κ. Νικόλαος Γκάτζαρος. Με δάκρυα συγκίνησης διηγείται το θαυμαστό περιστατικό:
«Την Κυριακή  2  Μαρτίου και  γύρω  στις 8 μ.μ.  ανέβηκα  σε μικρό ύψωμα παρακείμενο του Καταυλισμού του Λόχου.  Μία μυστηριώδης δύναμη με κινούσε προς τα εκεί. Ο αέρας είχε πάψει να φυσά και η νύχτα ήταν γεμάτη άστρα. Καθώς  επέστρεφα προς τη σκηνή, εμφανίστηκε μπροστά μου  μία γυναίκα μαυροφόρα, με σεμνή εμφάνιση. Το πρόσωπό της διακρινόταν χαρακτηριστικά στο βραδινό ημίφως. Στο θέαμα αυτό αρχικά εξεπλάγην, αυτοστιγμεί όμως συνήλθα από τον τρόμο, επειδή γνώριζα ότι πολλές φορές η Παναγία εμφανιζόταν είτε σε όραμα, είτε στον ύπνο, κατα τις πολεμικές επιχειρήσεις του Στρατού μας. Εγώ, εντελώς μηχανικά, γονάτισα με το ένα πόδι, για να ασπασθώ την δεξιάν της. Από τη συγκίνηση, τα μάτια μου δάκρυζαν και τα χείλη μου έτρεμαν για πολλή ώρα.





Άκουσα να μιλά: «Είμαι η Παναγία. Μη φοβάσαι παιδί μου. Εγώ εμφανίστηκα για να σου πώ τρείς λόγους, τους οποίους να μη λησμονήσης.
1. Ο παρών πόλεμος εκηρύχθηκε απροκάλυπτα και αναίτια από την Ιταλία, εναντίον της Ελλάδας, αλλα με το θέλημά μου, η Ελλάδα θα βγεί από τον πόλεμο αυτό νικηφόρος.
2. Ο πόλεμος αυτός έχει κηρυχθεί εναντίον της Ελλάδας, για να γνωρίσει ο κόσμος ότι η αφορμή του, είναι η απομάκρυνσή τους από τη χριστιανική θρησκεία, με αποτέλεσμα να υβρίζουν, να βλασφημούν τα θεία, και να ρέπουν προς τον εκφυλισμό και την ακολασία, και με αυτό τον τρόπο να συμμορφωθούν, για να μάθουν ότι υπάρχει μία ανώτερη δύναμη, που κυβερνά και διέπει τους νόμους του Σύμπαντος: ο Θεός. Τρανότατα δε, τεκμήρια της υπάρξεώς του, είναι τα συχνά θαύματα των Αγίων της Εκκλησίας του Χριστού.
3. Έπρεπε να μάθει ο κόσμος ότι το δίκαιο πάντα υπερισχύει της βίας.
Ανάφερε λοιπόν τούτα και εγγράφως στον Διοικητή σου, ώστε να μήν πτοηθεί από κανένα εμπόδιο, γιατί με την προστασία Μου, ο Ελληνικός Στρατός θα νικήσει.»
Μετά την εξαφάνισή της τα μάτια μου θάμπωσαν. Τελικά, συνήλθα εν μέρει, και κατευθύνθηκα αμέσως στη σκηνή, για να σας αναφέρω το συμβάν αυτό, προφορικώς.
Ανθυπασπιστής Γκάτζαρος Νικόλαος.»
Με έρανο των στρατιωτών κτίστηκε ένα εκκλησάκι στη θέση που εμφανίστηκε η Παναγία, στο χωριό Γκολέμι, βορείως του Αργυροκάστρου. Σήμερα είναι κατεδαφισμένο. Ελπίδα και ευχή όλων, είναι η επανέγερση και λειτουργία του.
(Απο το βιβλίο: Ασκητές μέσα στον κόσμο  Α’, Άγιον Όρος, 2008)

Aelius Maximus

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...